BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 1, 2011

actually..!!

assalamualaikum..fuhfuhfuhhhhhhhhh~~~
berabuk dah aih blog aku nie...lama gila kot x post bukan pa malaih r nak post2 nie...gpon aku xtau nk post pa...
nie pon x tau nak cita pa sbnarnya..men tulis dah r nohh...
tajuk tu pon men hentam tulis ja ACTUALLY? xdak kaitan pon,,

cuti sekolah dah bapa hari ea??tah2 nak abes dah pa..tgok2 sok dah nk sekolah kena balik hostelll,,uuuuuiiiiii x mau la cek..homework time cuti punya la byak,,haram aku x bt pa g..xkan xbt pa kot noh kencing ngt aihh..da la bt skit2 yg senang2 je la n x 'qenyah'. sangat mcm bi,mat mode,add math(bawu 2 3 soalan),,,sbjek sains bio je la bt skit tu pon kes objektif ja...arap2 dan la sblom bukak skolah..>.<




time cuti sekolah ja mesti mmbe2 aku tanya.."cue,ag p tusyen ark?">>>>>di sini cue ingin menjawab pertanyaan korang(cewah) aku x p dah kot..cbb aku budak malaihh...awai2 tu nak p gak r ..da la satu tusyen kat tmpat aku nie...patu da la sowng mmbe aku kata xyah amek weyh tusyen tu x best x syiok x paham..kalau tuan punya tusyen tu dgaq an ..tobat kecewa gila rr ka malu gila??hurmmmm

hah!!satu g..cuti kali nie aku kalot dok amek LESEn motO..XD
alhamdulillah la L lepaih dh,,time bt ujian komputer tu ketaq gak r dah la baca buku ceme2 ja..fuh seb bek lepaih gak..nak tau bapa??hehe rahsia r..stg aku abaq ampa terkezuuut plak.!!hahaxD
di kesempatan itu(ayat skema) aku dpt menyucikan mata aku nie..mau x awek pergghhh mmg cun2 blaka r..tergugat gak r iman aku,heh~!


dah r noh skit2..
okeyhh THE END!!!!

0 comments: